Referencer

Her kan du læse, hvad mine kunder og samarbejdspartnere siger om vores samarbejde:

Michael Stausholm, stifter af Sprout, www.sproutworld.com

“Sprout has used various means of PR in the past with mixed results. Stine Mynster of Mynster PR was recommended and we decided to give her a chance. Something I have not regretted, quite the contrary.
 
Most people/companies may have a good story, but the real challenge is to actually tell the story and in a way, that the media will catch on to it. Sprout is a great story, full of stories actually, and the art is to narrow it down and tell the right story at the right time. Stine Mynster immediately digged into the stories, did lots of research and found what she thought was the perfect angle to tell it.
 
With a great and well written story, she managed to have it published in several national media. Not only online, but in print as well including the major Danish newspaper, “Politiken”, who even did an interview.
As if that was not enough, the national public TV Station “DR1” even did an extended piece on Sprout in their primetime news based on Stine’s story.
And since Sprout markets and sells in more than 50 countries, the TV story was distributed globally and has so far shown on TV stations as far as Japan, Germany, and more than 50 local TV stations in USA.
All this due to the amazing and very professional handling of the task by Stine Mynster. Not only is she a great story teller, but she certainly comes through, when it come to actually pitching the stories to the right media.”
 
There is no doubt in my mind that Mynster PR is in a class of its own, and I will not hesitate to highly recommend Stine Mynster. Sprout is certainly going forward with Mynster PR on future stories as well.”

Kasper Bengtson, ejer af  www.bsocial.dk

“Allerede dagen efter at Stine tog kontakt til pressen, blev vi kontaktet af de første journalister og vores historie blev hurtigt bragt i samtlige medier – både online og offline. Vi havde en super god dialog med Stine omkring formål og budskab, hvilket resulterede i en pressemeddelelse, som ikke blot formidlede vores historie, men som også skabte værdi for læserne, da den indeholdte viden omkring Facebook markedsføring. bSocial har længe været en kendt spiller inden for social media verden – men nu er vores navn og budskab også nået ud til den bredere befolkning. Samarbejdet med Stine har været fantastisk og det vil helt sikkert fortsætte i fremtiden.”

Tommy Frøkjær, indehaver af www.wexo.dk

“Vi har været glade for samarbejdet med Stine, som har resulteret i, at vi endelig har fået den presseomtale, vi selv har brugt en del timer på at forsøge at skaffe. At betale Stine for at løse opgaven har været væsentligt billigere end at gøre det internt, og vi oplever at hun virkelig tager ansvar for opgaven og følger op aktivt.”

Steen Christensen, CEO hos www.katoni.dk

”Vores samarbejde med Stine er en forsat fornøjelse. Dialogen er god, og igennem sparring er vi nået frem til rigtig gode resultater. Stine er både sympatisk og professionel, og så har hun en stor berøringsflade med hensyn til relevante medier. Vores samarbejde med Mynster PR har skabt et større kendskab til vores brand, og vi sætter stor pris på den medieomtale, Stine har skabt.”

Nikolas Ottas, partner i www.dansave.dk

“Stine udfører et meget seriøst arbejde og samarbejdet med Mynster PR har været en stor positiv oplevelse for Dansave. Vi har oplevet er serviceniveau, som er langt over, hvad jeg turde håbe på. Stine er god til at lytte, og hendes evne til hurtigt at forstå, hvad jeg som kunde har brug for, er uovertruffen. Alle aftaler og tidsplaner blev overholdt, og hendes respons på vores ønsker og spørgsmål var hurtige og venlige. 10 minutter efter at vores historie var kommet på Computerworld.dk, ringede min mobil. Det var en ny kunde, som havde set artiklen og var meget interesseret i vores løsning. Samme dag blev vi kontaktet af 4-5 kunder som havde læst historien. I tiden efter er vi blevet bombarderet af kunderhenvendelser – både fra store og mellemstore virksomheder, som vi før ikke rigtigt kunne komme i kontakt med. Jeg kan trygt anbefale Stine, og kan ikke forstille mig at bruge andre end Mynster PR til vores fremtidige PR-opgaver.”

Søren Riisager, medstifter af www.webjuice.dk

“Vi har et løbende samarbejde med Stine og det er vi meget tilfredse med. Ud over at være sympatisk, er hun også meget professionel i forhold til de opgaver, vi stiller hende. Hun arbejder selvstændigt med kunderne og finder altid frem til kreative vinkler– også på de mere kedelige brancher. Stine tilføjer vores kunder værdi, hvilket i sidste ende er det, der tæller.”

Brian Petersen, co-founder af www.addwish.com

“We were running short on resources to running PR campaigns before Christmas 2013. We decided to use Stine as we got her recommended. It was a good choice. In one month we were in all major newspapers in Denmark. In Danish national television and had a great article in Tech Crunch. We couldn’t have asked for more.”

Dennis Lauritzen, marketingansvarlig i www.osuma.dk

“Stine Mynster har hjulpet Osuma.dk med PR-arbejde. Hun har i processen varetaget opgaven som helhed og har på en professionel måde ført den til dørs. Vi har ikke skulle følge op – hun har overholdt de lovede deadlines. Derudover har slutproduktet været af høj kvalitet og relevans, hvilket bestemt gør Stine anbefalelsesværdig i forhold til kommunikation med medieverdenen.”

Patrick Rasmussen, Head of Online Marketing, www.unisport.dk

“Vi, Unisport.dk, har arbejdet sammen med Stine og Mynsterpr.dk i et stykke tid nu. Alle de cases som Stine har udarbejdet for os, er endt i flere af de større aviser. Så det har været en succes hver gang vi har brugt Stine og vi fortsætter med glæde samarbejdet!
Kvaliteten er utrolig høj og Unisport.dk kan klart anbefale Stine og Mynsterpr.dk lige meget om du har en lille eller stor virksomhed”.

Emil Eriksen, stifter af www.sunfy.dk

“Efter at have brugt Mynster PR, har jeg fået et helt andet syn på PR-bureauer. Jeg havde den holdning tidligere, at vi sagtens selv kunne udforme pressemeddelelserne og komme i de store medier, og at et bureau ville være en ekstra omkostning. Men efter at have benyttet os af Stine, er vi kommet på andre tanker. Vores historier er blevet bragt i flere af de helt store medier, og prisen er har været yderst fornuftig. En anden fordel ved Mynster PR, er følelsen af at jeg får en personlig betjening og ikke bare er
én i mængden. Jeg kan nemt få fat i Stine uden for almindelige kontortider, og hun er god til selv at holde os opdaterede om, hvad der sker med vores historier.”

Janus Rægaard Nielsen, ejer af www.mysecuritycenter.com og medstifter af www.mymobilesecurity.com

”Siden vi lavede en aftale med Stine Mynster, har vi opnået langt bedre PR resultater end vi nogensinde tidligere har opnået. Vores virksomheder optræder langt hyppigere i både danske og udenlandske medier. Stine er meget kreativ og arbejder selvstændigt med processen lige fra ide over den færdige historie til opfølgning. Det er meget tilfredsstillende, at hun selv ser vinklerne og historierne, og at hun ikke skal fodres med dem. Hun sætter sig ind i virksomhedens produkter, markedet og konkurrenterne, og det er det, der giver resultaterne. Hendes PR-arbejde har haft stor indflydelse på vores branding, image, salg og ikke mindst interesse fra potentielle investorer. 
Jeg er stor tilhænger af ”no cure no pay” konceptet. Der er mig bekendt ikke andre i denne branche, der tror så meget på sig selv og sine evner at man tilbyder denne form for betaling. Det er en udbredt aflønningsform i IT-branchen, så hvorfor ikke også indenfor PR og Marketing? Her har Stine vist, at det er den rigtige vej. Det er meget appellerende for os kun at betale, hvis der bliver ydet en indsats. PR handler om at skabe synlighed og få historier i medierne, ganske enkelt. Vi betaler, når det sker og skal ikke irriteres over månedlige ”retainers”.
Vi er super glade for de resultater Stine har skabt for MYSecurityCenter og MYMobileSecurity og vil fortsætte samarbejdet!”

Troels Kjems, ejer af www.skiferietips.dk

“Dit netværk og din viden om, hvordan en ordinær historie vinkles, så den bliver interessant for medierne, har været guld værd i forhold til at skabe opmærksomhed og nye læsere til vores skiferieportal www.skiferietips.dk. Vi har fået værdifuld omtale på både TV2 og EkstraBladets hjemmesider. Din hjælp har både hjulpet vores hjemmeside længere op i søgeresultaterne og givet os kontakt til vigtige nye samarbejdspartnere. Heldigvis accepterede du et loft over vores performancebaserede aflønning til dig.

Nikolaj Astrup Madsen, www.ateo.dk

“Jeg har samarbejdet med Stine Mynster og hun har mine varmeste anbefalinger. Udover at lave gode resultater, så har hun givet enorm god sparring på, hvordan en vinkel kan være og hvordan tingene skal gribes an. Stine har en holdning til tingene, som hun tør at stå ved og det gør, at hun er en fornøjelse at arbejde sammen med. Når jeg skal bruge sparring på PR arbejde eller har brug for at outsource dele af det, så går jeg til Stine.” 

Peter Hejnfelt, medejer af www.klartsyn.dk

“Stine er en utrolig sympatisk og tillidsskabende person, med et meget udafvendt væsen. Stine har en befriende balance imellem professionalisme og humor, og hendes tilgang til tingene er velovervejde og analyserende. Hun kommer altid én i møde med et smil og vil strække sig meget langt både for sine kunder og kolleger. Jeg kan på baggrund af mine erfaringer med stine kun give hende mine varmeste anbefalinger.”

Henrik Bondtofte, SEO-ekspert, www.henrik-bondtofte.com

“Jeg har arbejdet sammen med Stine på en række projekter. Stine har udover at være fantastisk til at skabe opmærksomhed også forstået vigtigheden af at bruge pressearbejdet, som linkbuilding og det gør hun rigtig godt! “

Christopher Heilmann, projektleder for www.heikobyheiko.es

“Stine er yderst professionel og går i dybden med den mindste detalje, hun leverer altid sit arbejde til tiden og jeg kan varmt anbefale at bruge hende som tekstforfatter.”

Claus Kielskov, medejer af www.aquapool.es

“Stine Mynster har en gave. Hun kan formidle historier på en spændende og indlevende måde, og det er netop det mange virksomheder har brug for. Hvis PR skal være interessant for læserne/kunderne så skal de underholdes og fænges.
Vi har været yderst tilfredse med vores samarbejde med Mynster PR. Stine er skarp, og har været meget hurtig til at sætte sig ind i vores virksomhed og dens historie. Hun overholder sine deadlines til fulde, er super kreativ og dygtig til at vinkle en historie på en ny og spændende måde. Vi fortsætter samarbejdet, for Stine kan noget, de færreste kan – og det er meget værdifuldt for et firma som vores

Tim Petersson, medejer af www.dressme.dk

“Stine arbejder seriøst med den stillede opgave. Uden at gå på kompromis med kvaliteten skaber hun hurtigt tilfredsstillende resultater. Også på den lange bane oplever vi, at hun arbejder vedholdende og professionelt med opgaven og skaber fortsat resultater.”

Jones Rasoulinia, medejer af www.icovers.dk

“Efter at være blevet introduceret for Mynster PR af en partner, har vi endelig fundet en som kan nå ud til de rigtige medier på forskellige måder i forbindelse med PR. Vi har kun ros til overs for Stine og hendes arbejde.”

Sadie Westh Jacobsen, ejer af www.pakkekalender.dk

“Mynster PR hjalp med at skaffe værdifuld omtale i en bred vifte af medier. Det var et godt supplement til den traditionelle annoncering, vi bruger.”