Content marketing

Kunne du tænke dig, at din virksomhed….

– var fremragende til at skabe langvarige relationer til potentielle og eksisterende kunder?

– var kendt for værdi frem for forceret salg?

– havde en stærk online-identitet?

– var nytænkende og inspirerende i sin kommunikation?

– brugte PR og medieomtale som et vigtigt redskab i sin marketingsstrategi?

Så kom i gang med content marketing og lad mig gøre en forskel.

Med content marketing smelter PR, branding og marketing sammen i ét. Content marketing fokuserer på kvalitetsindhold frem for et hurtigt salg.

Vi bliver bombarderet af reklamer, bannere og salgstaler på nettet og mange af os er blevet trætte af at få stoppet ”ting du ikke kan leve uden” ned i halsen. Ved at skifte fokus fra, hvordan du kan sælge til, hvordan du kan bidrage med værdi, opbygge et tillidsforhold, dele ud af viden, gode historier, tips og tricks, kan du skabe en relation til modtageren, som på sigt får lyst til at handle med dig.

Som marketingekspert Seth Godin siger ”turn strangers into friends and friends into customers”

Mange førende virksomheder bruger content marketing som et led i deres marketing strategi, fordi de kan se, at det virker. Se f.eks. en af de mest delte videoer her, lavet af Dove.

Vil du også med på content marketing-bølgen og skabe nye resultater? Så kontakt mig til en snak om de mange muligheder.

stine@mynsterpr.com, +45 36965753